Wednesday 26 October 2011

ad0i...b0rinGnYe.....!!!

sebelum aku berbicara pada entri kali ini....aku nak wish kan HAPPY DEEPAVALI to alls Indians friends...yang ade kt ASPer ni....(ye lah xkan kt skolah plak...mne ade weyh!)

Ah, kita sambung balik bab boring ni.....buat pengetahuan semua...(emm...sape??) sudah sehari suntuk sejak pagi tadi aku mengadap lab biology tapi malangnye benda ni tak siap2!! Haish...ape la boring sangat buat benda ni.....mane tak nye, elok2 aku melukis tulang untuk lab report 4 kalo tak silap aku, baru aku perasan, next week kitorang punya experiment adalah pasal digestion!!....ohh tidak.....lab reportnye sangat membosankan! Tapi, kalo ikutkan, walaupun lab report ni membosankan dengan banyak soalan perlu dijawab, experimentnye nanti taklah bosan berbanding experiment 4 yang mana keje tengok tulang je.....so, secara konklusinya(ceyhh) itulah yang dikatakan setiap yang berlaku ada hikmah nye.....hehehe....

Untuk menghilangkan rasa bosan ni...jom kita layan lagu indie......!!!dah bosan asyik dengar lagu omputih jer....(err...bkn hindi or hindustan yer)

No comments:

Post a Comment